Konsument ma możliwość zwrotu zakupionego w sweetcards.pl towaru do 14 dni od jego otrzymania. Podanie powodu zwrotu nie jest obowiązkowe. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być w oryginalnym, zamkniętym, nieuszkodzonym opakowaniu. Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie klienta. Zgodnie z obowiązującym prawem możliwość zwrotu w ciągu 14 dni dotyczy tylko Konsumentów. Oznacza to, że kupując produkt na użytek firmowy z fakturą zakupu z numerem NIP przedsiębiorstwa zwrot nie będzie możliwy.
Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od przesłania towaru wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
W celu zwrotu towaru proszę zabezpieczyć, spakować i wysłać zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
Sweet Cards
ul. Brzozowa 17
89-200 Szubin
W celu przyspieszenia obsługi Twojego zgłoszenia formularz zwrotu towaru proszę przesłać na adres e-mailowy:
kontakt@sweetcards.pl
Dane do formularza reklamacyjnego:
Imię i nazwisko:
Adres do korespondencji:
Adres e-mail:
Numer zamówienia:
Data zawarcia umowy sprzedaży:
Nr faktury/dowodu sprzedaży i data wystawienia (fakultatywnie)
Opis wady:
Data stwierdzenia wady:
Nazwa banku i numer rachunku bankowego Klienta
Miejscowość, data:
Podpis Klienta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)